Nie masz produktów w koszyku.
Zintegrowane zawieszenie
Teraz, bardziej zauważalną zmianą jest to, że przeszliśmy na platformę ramy w pełni zintegrowanym damperem. Jeśli spojrzymy głębiej, to takie podejście pozwala nam na dopracowanie charakterystyki zawieszenia bez poświęcania masy. Często, kiedy pracujemy z rowerami na tym poziomie, pojęcie marginalnych korzyści staje się coraz ważniejsze. Aby uzyskać optymalną wydajność dampera, transfer mocy musi być jak najbardziej bezpośredni. Chcemy uniknąć nieefektywnych ruchów kierunkowych, innymi słowy, ruchów bocznych (w kierunku przeciwnym do kierunku jazdy), kiedy amortyzator przechodzi przez proces kompresji.SYNCROS Fraser iC Combo - kierwonica
Nowy Spark wyposażony jest w zupełnie nowe combo Fraser iC firmy Syncros. Integracja kabli stwarza wiele unikalnych problemów, a Fraser został zaprojektowany częściowo po to, by je rozwiązać. Projektanci Syncrosa pracowali nad kształtem, który pozwala przewodom przepływać pod kierownicą i wokół boków wspornika kierownicy, a następnie znikać w główce ramy, aby zachować czystość i efektywność. Pozwala to uniknąć zagięć i załamań przewodów oraz zapewnia minimalistyczny wygląd przedniej części roweru. Wszystkie nasze kierownice i wsporniki kierownicy posiadają wiele opcji mocowania komputera, lampek i kamer zarówno na górze jak i pod kierownicą.Geometria i wygląd
Decydując o geometrii ramy Spark, postanowiliśmy zwrócić się w stronę nauki, a nie trendów. W tym celu ściśle współpracowaliśmy z SWISS BIOMECHANICS, szczególnie we współpracy z SCOTT-SRAM MTB Racing Team. Naszym celem było stworzenie jednej ramy ramowej, która mogłaby być najszybsza i najbardziej wydajna dla roweru wyścigowego XC na świecie oraz być ultra-dynamicznym rowerem trailowym w jednym. Jedną z rzeczy, którą chcieliśmy osiągnąć, była podobna pozycja pedałowania dla RC i 900. Oba rowery są przeznaczone do szybkiego przyśpieszania zarówno w pozycji stojącej, jak i siedzącej. Dzięki wbudowanej możliwości modyfikacji kąta główki, możemy zastosować dłuższy widelec do jazdy po szlakach w modelu 900 lub widelec o nieco mniejszym skoku w modelu RC, który może być z łatwością wykorzystany do bardziej agresywnej pozycji podczas wyścigów. Rezultat? Rower XC, który może zjeżdżać jak rower ścieżkowy bez poświęcania niczego, oraz rower ścieżkowy, który może jeździć pod górę i jeszcze bardziej wyróżniać się w drodze na dół.Opis produktu
ROWER SCOTT SPARK RC TEAM ISSUE TR ROZ.L 2023
Rower Spark RC Team Issue
Model: 290105
S M L XL
Spark RC Team Issue jest idealnym połączeniem najwyższej klasy technologii karbonowej, niespotykanego wcześniej poziomu integracji i odpowiedniej ilości sekretnego składnika. Chcieliśmy, aby ta platforma była szybsza niż kiedykolwiek wcześniej, zarówno pod górę jak i w dół. Zwiększając skok, udoskonalając geometrię i wykorzystując opinie najlepszych sportowców na świecie, stworzyliśmy najbardziej wyścigowy rower cross country spośród wszystkich rowerów wyścigowych. Jeśli uważasz, że szybkość jest fajna, pokochasz tę jazdę.
KLUCZOWE CECHY
- Rama Spark RC Carbon HMF
- Widelec FOX 34 SC Float Perf. 120mm
- FOX Nude 5 EVOL, 120mm, TwinLoc
- SRAM GX Eagle AXS 12 biegów
- Hamilce tarczowe Shimano XT
- Zwijane opony Maxxis Rekon Race
Dane techniczne
Co nowego:
Widelec i damper FOX
Sztyca regulowana FOX Transfer SL
Syncros Fraser iC Combo
chwyty Syncros
Rama:
Spark RC Carbon HMF, Technologia Zintegrowanego zawieszenia, Flex Pivot / Regulowany kąt główki, System integracji przewodów Syncros, BB92 / UDH Interface / 12x148mm z linia łańcucha 55mm
Widelec:
FOX 34 SC Float Performance Air Grip, 3-tryby / Oś Kabolt 15x110mm / 44mm offset / Stożkowa rura sterowa, Blokada / Regulacja tłumienia / 120mm skoku
Amortyzator (Tył):
FOX NUDE 5 EVOL Trunnion, Dedykowany dla SCOTT z regulacją skoku i geometrii, 3 tryby: Blokada-Kontrola Trakcji-Zjazd, DPS / regulacja tłumienia / Skok 120-80-blokada / T165X45mm
Zdalne sterowanie:
Technologia SCOTT TwinLoc 2, Zdalna obsługa zawieszenia i sztycy regulowanej, 3 tryby zawieszenia
Stery:
Syncros - Acros, System regulacji kąta i prowadzenia kabli HS, Regulacja kąta nachylenia główki +-0,6°, ZS56/28,6 – ZS56/40 MTB
Przerzutka (Tył):
SRAM GX Eagle AXS 12 przełożeń, System elektronicznej bezprzewodowej zmiany biegów
Hamulce:
Shimano XT M8100 Disc,
Shimano SM-RT76 / 6 śrub / 180/F i 160/R
Manetki:
SRAM GX Eagle AXS Rocker Controller
Korbowód:
SRAM GX Eagle DUB, 55mm CL / 32T
OÅ› korbowodu:
SRAM DUB PF 92 MTB Wide /
shell 41x92mm
Kierownica:
Syncros Fraser iC SL XC Carbon, -12° rise / back sweep 8° /
740mm, chwyty przykręcane Syncros Performance XC
Sztyca:
Regulowana FOX Transfer SL Performance, 31.6mm / S -
75mm / M, L & XL - 100mm
Siodło:
Syncros Belcarra Regular 1.5, pręty tytanowe
ÅaÅ„cuch:
SRAM CN GX Eagle
Kaseta:
SRAM XG1275 / 10-52 T
Zestaw kołowy:
Syncros Silverton 2.0-30 6 Bolt, F: 15x110mm, R: 12x148mm,
30mm Tubeless ready rim / 28H / XD Driver, Oś Syncros z wyjmowanym narzędziem imbus 6mm, T30 i T25
Opona (przód):
Maxxis Rekon Race / 29x2.4†/ 120TPI Foldable Bead, Tubeless Ready / EXO
Opona (tył):
Maxxis Rekon Race / 29x2.4†/ 120TPI Foldable Bead, Tubeless Ready / EXO
Dodatki:
SRAM AXS Powerpack
Akcesoria:
oÅ› transportowa
Orientacyjna waga:
11.6 kg (Tubeless)
Rozmiar: L ( Patrz tabela rozmiarów przy zdjęciach produktu )
Gwarancja: Rama - 5 lat (pod warunkiem wykonywania corocznych przeglądów) a standardowo 3 lata
Amortyzator - 2lata
Osprzęt - 2 lata
Producent: Scott
Uwagi: Nie prowadzimy sprzedaży wysyłkowej/internetowejrowerów Scott / Bergamont !!
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Kolor | Nie |
---|---|
Producent | SCOTT |
Długość | Nie |
Ilość biegów | Nie |
Ilość otworów | Nie |
Płeć | MÄ™ski |
Rocznik | 2023 |
Rodzaj | Nie |
Szerokość | Nie |
Średnica | Nie |
Rozmiar ramy | L |
Rozmiar koła | 29 |
Rozmiar | Nie |
2,7 | Nie |
1,4 | Nie |
2017 | Nie |
1 1/4 | Nie |
2,5 | Nie |
1,35 | Nie |
22C | Nie |
1,9 | Nie |
2,35 | Nie |
2,25 | Nie |
23C | Nie |
42C | Nie |
25C | Nie |
2019 | Nie |
test | Nie |
2021 | Nie |
bosch | Nie |
spark2022carbon | layout |
aspect | Nie |
2 | Nie |
34 | Nie |
1x12 | Nie |
1x11 | Nie |
2020 | Nie |
3,0 | Nie |
2018 | Nie |
1 1/8 | Nie |
40 | Nie |
41 | Nie |
42 | Nie |
39 | Nie |
37 | Nie |
2013 | Nie |
Uniwersalny | Nie |
38 | Nie |
43 | Nie |
44 | Nie |
9 | Nie |
10 | Nie |
2,2 | Nie |
XXXL | Nie |
XXL | Nie |
45 | Nie |
46 | Nie |
47 | Nie |
24 | Nie |
20 | Nie |
M | Nie |
S | Nie |
Męski | Nie |
L | Nie |
28 | Nie |
TAK | Nie |
26 | Nie |
XL | Nie |
Damski | Nie |
XS | Nie |
29 | Nie |
12 | Nie |
16 | Nie |
2014 | Nie |
2016 | Nie |
27,5 | Nie |
XXS | Nie |
2015 | Nie |
8 | Nie |
11 | Nie |
3x8 | Nie |
2,1 | Nie |
6 | Nie |
3x10 | Nie |
2 1/4 | Nie |
2x9 | Nie |
1,5 | Nie |
3x9 | Nie |
32 | Nie |
36 | Nie |
1 | Nie |
3x7 | Nie |
1 3/8 | Nie |
3 | Nie |
48 | Nie |
2x10 | Nie |
35C | Nie |
32C | Nie |
7 | Nie |
38C | Nie |
40C | Nie |
30C | Nie |
1,25 | Nie |
28C | Nie |
1,75 | Nie |
2,3 | Nie |
1,95 | Nie |
2,125 | Nie |
Cena | 26 099,00 zł |