Nie masz produktów w koszyku.
Zintegrowane zawieszenie
Teraz, bardziej zauważalną zmianą jest to, że przeszliśmy na platformę ramy w pełni zintegrowanym damperem. Jeśli spojrzymy głębiej, to takie podejście pozwala nam na dopracowanie charakterystyki zawieszenia bez poświęcania masy. Często, kiedy pracujemy z rowerami na tym poziomie, pojęcie marginalnych korzyści staje się coraz ważniejsze. Aby uzyskać optymalną wydajność dampera, transfer mocy musi być jak najbardziej bezpośredni. Chcemy uniknąć nieefektywnych ruchów kierunkowych, innymi słowy, ruchów bocznych (w kierunku przeciwnym do kierunku jazdy), kiedy amortyzator przechodzi przez proces kompresji.SYNCROS Fraser iC Combo - kierwonica
Nowy Spark wyposażony jest w zupełnie nowe combo Fraser iC firmy Syncros. Integracja kabli stwarza wiele unikalnych problemów, a Fraser został zaprojektowany częściowo po to, by je rozwiązać. Projektanci Syncrosa pracowali nad kształtem, który pozwala przewodom przepływać pod kierownicą i wokół boków wspornika kierownicy, a następnie znikać w główce ramy, aby zachować czystość i efektywność. Pozwala to uniknąć zagięć i załamań przewodów oraz zapewnia minimalistyczny wygląd przedniej części roweru. Wszystkie nasze kierownice i wsporniki kierownicy posiadają wiele opcji mocowania komputera, lampek i kamer zarówno na górze jak i pod kierownicą.Geometria i wygląd
Decydując o geometrii ramy Spark, postanowiliśmy zwrócić się w stronę nauki, a nie trendów. W tym celu ściśle współpracowaliśmy z SWISS BIOMECHANICS, szczególnie we współpracy z SCOTT-SRAM MTB Racing Team. Naszym celem było stworzenie jednej ramy ramowej, która mogłaby być najszybsza i najbardziej wydajna dla roweru wyścigowego XC na świecie oraz być ultra-dynamicznym rowerem trailowym w jednym. Jedną z rzeczy, którą chcieliśmy osiągnąć, była podobna pozycja pedałowania dla RC i 900. Oba rowery są przeznaczone do szybkiego przyśpieszania zarówno w pozycji stojącej, jak i siedzącej. Dzięki wbudowanej możliwości modyfikacji kąta główki, możemy zastosować dłuższy widelec do jazdy po szlakach w modelu 900 lub widelec o nieco mniejszym skoku w modelu RC, który może być z łatwością wykorzystany do bardziej agresywnej pozycji podczas wyścigów. Rezultat? Rower XC, który może zjeżdżać jak rower ścieżkowy bez poświęcania niczego, oraz rower ścieżkowy, który może jeździć pod górę i jeszcze bardziej wyróżniać się w drodze na dół.Opis produktu
ROWER SCOTT SPARK 940 ROZ.L 2023
Rower Spark 940
Model: 290128
S M L XL
Kiedy myślisz o idealnym rowerze górskim, co przychodzi Ci do głowy? Dla nas jest to Spark 940. Dlaczego, zapytasz? Cóż, poza tym, że jest szybki, lekki i bardzo sprawny w każdym terenie, jest po prostu cholernie ładny. Rower trailowy z niewielkim skokiem? Sprzęt "Downcountry"? Okazjonalny rower wyścigowy? Nieważne, nazwij go jak chcesz. Wiemy tylko, że jest to cholernie dobry rower górski.
KLUCZOWE CECHY
- Rama Spark karbonowo-aluminiowa
- Widelec RockShox Pike RL3 130mm
- RS Deluxe Select RL3, 120mm, TwinLoc
- SRAM NX Eagle 12 biegów
- Hamulce Shimano, tarczowe
- Opony Schwalbe Wicked Will
Dane techniczne
Co nowego:
Chwyty Syncros
Rama:
Główny trójkąt Spark Carbon HMF z wahaczem z aluminium 6011,
Technologia Zintegrowanego zawieszenia, Flex Pivot / Regulowany kąt główki, System integracji przewodów Syncros, BB92 / Interfejs UDH / 12x148mm z linia łańcucha 55mm
Widelec:
RockShox Pike RL3 Air, Custom Charger Tłumik z 3-trybami, 15x110mm Maxle Lite / 44mm offset, Stożkowa rura sterowa / Blokada / Regulacja tłumienia / 130mm skoku
Amortyzator (Tył):
RockShox Deluxe Select RL3 Trunnion,
3 tryby / Blokada-Kontrola Trakcji-Zjazd, Debon Air / Regulacja tłumienia, skok 120mm / T165X45mm
Zdalne sterowanie:
Technologia SCOTT TwinLoc 2, Zdalna obsługa zawieszenia i sztycy regulowanej, 3 tryby zawieszenia
Stery:
Syncros Acros - System regulacji kąta i prowadzenia kabli HS, Regulacja kąta nachylenia główki +-0,6°, ZS56/28,6 – ZS56/40 MTB
Przerzutka (Tył):
SRAM NX Eagle 12 biegów
Hamulce:
Shimano MT501 tarczowe, Shimano SM-RT54 CL / F&R 180mm
Manetki:
SRAM SX Eagle Trigger
Korbowód:
SRAM X1 Eagle DUB, 55mm CL / 32T
OÅ› korbowodu:
SRAM DUB PF 92 MTB Wide / shell 41x92mm
Kierownica:
Syncros Fraser 2.0 DC Alloy 6061 D.B., mini Rise / back sweep 8° / 760mm, przykręcane chwyty Syncros Performance XC
Mostek:
Syncros DC 2.0, System integracji przewodów Syncros, 0° wzniosu / Aluminium 6061 / 31.8mm / 1 1/8â€
Sztyca:
Regulowana Syncros Duncan 2.5, 31.6mm / S & M - 125mm / L - 150mm / XL - 170mm
Siodło:
Syncros Tofino 2.5 Regular
Piasta (Przód):
Formula CL-811 / 15x110mm
Piasta (Tył):
Formula CL-148S / 12x148mm, Oś Syncros z wyjmowanym narzędziem imbus 6mm, T30 i T25
ÅaÅ„cuch:
SRAM CN NX Eagle
Kaseta:
SRAM SX-PG1210 / 11-50 T
Szprychy:
czarne, nierdzewne 15G / 1.8mm
Obręcze:
Syncros X-30SE / 32H / 30mm, Tubeless ready
Opona (przód):
Schwalbe Wicked Will 29x2.4†EVO,
Super Ground / TLE / 67EPI / Addix Speed Grip
Opona (tył):
Schwalbe Wicked Will 29x2.4†EVO,
Super Ground / TLE / 67EPI / Addix Speed Grip
Dodatki:
BÅ‚otnik Syncros na widelcu
Orientacyjna waga:
13,5 kg (tubeless)
Rozmiar: L ( Patrz tabela rozmiarów przy zdjęciach produktu )
Gwarancja: Rama - 5 lat (pod warunkiem wykonywania corocznych przeglądów) a standardowo 3 lata
Amortyzator - 2lata
Osprzęt - 2 lata
Producent: Scott
Uwagi: Nie prowadzimy sprzedaży wysyłkowej/internetowejrowerów Scott / Bergamont !!
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Kolor | N/D |
---|---|
Producent | SCOTT |
Długość | N/D |
Ilość biegów | N/D |
Ilość otworów | N/D |
Płeć | MÄ™ski |
Rocznik | N/D |
Rodzaj | N/D |
Szerokość | N/D |
Średnica | N/D |
Rozmiar ramy | L |
Rozmiar koła | 29 |
Rozmiar | N/D |
2,7 | N/D |
1,4 | N/D |
2017 | N/D |
1 1/4 | N/D |
2,5 | N/D |
1,35 | N/D |
22C | N/D |
1,9 | N/D |
2,35 | N/D |
2,25 | N/D |
23C | N/D |
42C | N/D |
25C | N/D |
2019 | N/D |
test | N/D |
2021 | N/D |
bosch | N/D |
spark2022carbon | layout |
aspect | N/D |
2 | N/D |
34 | N/D |
1x12 | N/D |
1x11 | N/D |
2020 | N/D |
3,0 | N/D |
2018 | N/D |
1 1/8 | N/D |
40 | N/D |
41 | N/D |
42 | N/D |
39 | N/D |
37 | N/D |
2013 | N/D |
Uniwersalny | N/D |
38 | N/D |
43 | N/D |
44 | N/D |
9 | N/D |
10 | N/D |
2,2 | N/D |
XXXL | N/D |
XXL | N/D |
45 | N/D |
46 | N/D |
47 | N/D |
24 | N/D |
20 | N/D |
M | N/D |
S | N/D |
Męski | N/D |
L | N/D |
28 | N/D |
TAK | N/D |
26 | N/D |
XL | N/D |
Damski | N/D |
XS | N/D |
29 | N/D |
12 | N/D |
16 | N/D |
2014 | N/D |
2016 | N/D |
27,5 | N/D |
XXS | N/D |
2015 | N/D |
8 | N/D |
11 | N/D |
3x8 | N/D |
2,1 | N/D |
6 | N/D |
3x10 | N/D |
2 1/4 | N/D |
2x9 | N/D |
1,5 | N/D |
3x9 | N/D |
32 | N/D |
36 | N/D |
1 | N/D |
3x7 | N/D |
1 3/8 | N/D |
3 | N/D |
48 | N/D |
2x10 | N/D |
35C | N/D |
32C | N/D |
7 | N/D |
38C | N/D |
40C | N/D |
30C | N/D |
1,25 | N/D |
28C | N/D |
1,75 | N/D |
2,3 | N/D |
1,95 | N/D |
2,125 | N/D |
Cena | 16 529,00 zł |