Nie masz produktów w koszyku.
Opis produktu
OPONA MAXXIS MINION DHR II 27.5x2.4WT 3C EXO TR
Znakomita opona do jazdy grawitacyjnej. Zaczerpnięte z modelu Minion DHF boczne klocki zostały w niej poszerzone, by zapewnić świetne wsparcie w zakrętach. Duże poprzeczne klocki w centralnej części pozwalają kontrolować hamowanie nawet na najbardziej stromych zjazdach. Opona jest dostępna w wielu różnych specyfikacjach dostosowanych do różnych stylów jazdy i potrzeb. Wybierz idealną dla siebie!
OPONA MAXXIS MINION DHR II 27,5X2,4 WT/EXO/TR MTB Typ opony Zwijana
SZEROKOŚĆ OPONY: 2,40 WT
TECHNOLOGIE: 61-584 / TPI 60 / Zwijana / DUAL / TR / EXO
ERTRO: 61-584
MIESZANKA: DUAL
SPEC WT: WT
STOPKA: Zwijana
TECH EXO: EXO
WAGA: 906
TECH TR: TR
TPI: TPI 60
INFORMACJE DODATKOWE: zwijana opona do jazdy grawitacyjnej, gotowa na różne linie przejazdów; najazdowe klocki bieżnika pozwalają szybko się toczyć i wspomagają hamowanie; dwuskładnikowa mieszanka gumy; mocna wkładka EXO chroni boki opony przed przecięciami i rozdarciami; korpus opony zoptymalizowany dla obręczy o szerokości wewnętrznej 30-35 mm (WT); Tubeless Ready (TR)
OPONA MAXXIS MINION DHR II 27,5X2,4 WT/EXO/TR MTB Kod producenta TR-MX446
Exo Protection
Ten niezwykle odporny na przecięcia i ścieranie materiał chroni ścianki boczne różnych opon MTB. Jest bardzo ciasno tkana, lekka i bardzo elastyczna. Dzięki temu osiągi opon pozostają przekonująco dobre.
TUBELESS READY sprawia, że opona jest przygotowana do konwersji na model bezdętkowy. Pozwala to nie tylko na redukcję masy, ale także zwiększenie odporności na przebicia i możliwość użycia niższego ciśnienia. Takie rozwiązanie przydaje się, jeśli rowerzysta ma zamiar zwiększyć przyczepność w terenie lub ograniczyć opory toczenia.
DUAL COMPOUND w jednym bieżniku zawiera dwie mieszanki gumy (twardsza pośrodku, a miękka po bokach bieżnika). Zależnie od typu opony stopień twardości poszczególnych składników może być różny.
SZEROKA OSŁONA SZLAKU
Konstrukcja Wide Trail (WT) optymalizuje układ i kształt bieżnika opony na współczesnych, szerszych felgach. Tradycyjne opony są opracowywane dla wąskich felg i na szerokich felgach uzyskują zbyt kwadratowy kształt, a tym samym nie zapewniają najlepszych osiągów. Opony WT są zoptymalizowane do felg wewnętrznych o szerokości 35 mm, ale doskonale sprawdzają się na wszystkich felgach o wymiarze wewnętrznym pomiędzy 30 a 39 mm.
Producent: Maxxis
Uwagi: Wysyłka produktów od kwoty zamówienia 400 zł - kurierem- Gratis !!
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Kolor | N/D |
---|---|
Producent | MAXXIS |
Długość | N/D |
Ilość biegów | N/D |
Ilość otworów | N/D |
Płeć | N/D |
Rocznik | N/D |
Rodzaj | N/D |
Szerokość | 2,4 |
Średnica | N/D |
Rozmiar ramy | N/D |
Rozmiar koła | N/D |
Rozmiar | N/D |
2,7 | N/D |
1,4 | N/D |
2017 | N/D |
1 1/4 | N/D |
2,5 | N/D |
1,35 | N/D |
22C | N/D |
1,9 | N/D |
2,35 | N/D |
2,25 | N/D |
23C | N/D |
42C | N/D |
25C | N/D |
2019 | N/D |
test | N/D |
2021 | N/D |
bosch | N/D |
spark2022carbon | N/D |
aspect | N/D |
2 | N/D |
34 | N/D |
1x12 | N/D |
1x11 | N/D |
2020 | N/D |
3,0 | N/D |
2018 | N/D |
1 1/8 | N/D |
40 | N/D |
41 | N/D |
42 | N/D |
39 | N/D |
37 | N/D |
2013 | N/D |
Uniwersalny | N/D |
38 | N/D |
43 | N/D |
44 | N/D |
9 | N/D |
10 | N/D |
2,2 | N/D |
XXXL | N/D |
XXL | N/D |
45 | N/D |
46 | N/D |
47 | N/D |
24 | N/D |
20 | N/D |
M | N/D |
S | N/D |
Męski | N/D |
L | N/D |
28 | N/D |
TAK | N/D |
26 | N/D |
XL | N/D |
Damski | N/D |
XS | N/D |
29 | N/D |
12 | N/D |
16 | N/D |
2014 | N/D |
2016 | N/D |
27,5 | N/D |
XXS | N/D |
2015 | N/D |
8 | N/D |
11 | N/D |
3x8 | N/D |
2,1 | N/D |
6 | N/D |
3x10 | N/D |
2 1/4 | N/D |
2x9 | N/D |
1,5 | N/D |
3x9 | N/D |
32 | N/D |
36 | N/D |
1 | N/D |
3x7 | N/D |
1 3/8 | N/D |
3 | N/D |
48 | N/D |
2x10 | N/D |
35C | N/D |
32C | N/D |
7 | N/D |
38C | N/D |
40C | N/D |
30C | N/D |
1,25 | N/D |
28C | N/D |
1,75 | N/D |
2,3 | N/D |
1,95 | N/D |
2,125 | N/D |
Cena | 289,00 zł |