Nie masz produktów w koszyku.
Opis produktu
KOŁO 29 TYŁ DT XM 1700 CL 12/148MM BOOST
•Zdominuj góry z wysokiej jakości aluminiowym kołem all-mountain XM 1700 Spline®! Sercem jest zaktualizowana piasta DT Swiss 350 Spline®, która współpracuje ze spawaną i bardzo stabilną obręczą o szerokości wewnętrznej 30 mm. Profil obręczy został zaprojektowany tak, aby oprócz wysokiej sztywności zapewnić idealne podparcie dla nowoczesnych opon. Z doskonałą kompatybilnością bezdętkową dla przyczepności i odporności na przebicie, a także z systemem wolnego koła RATCHET z 36 punktami zaczepienia. Zoptymalizowane pod kątem wszechstronnego stylu jazdy, nic nie stoi na przeszkodzie Twojej osobistej przygodzie w górach z tylnym kołem MTB XM 1700 Spline® firmy DT Swiss.
Technologie:
• GRZECHOTKA SL:
W systemie wolnego koła Ratchet SL firmy DT Swiss oznaczenie „SL” (Super Light) oznacza, że grzechotki są lżejsze niż w klasycznym systemie DT Ratchet System dzięki dodatkowej obróbce. W zależności od wyposażenia, grzechotki piast systemu Ratchet mają kąt zazębienia od 6,7° do 20°. System wyróżnia się wysoką niezawodnością dzięki jednoczesnemu zazębianiu się zębów, co prowadzi do znacznie niższych obciążeń punktowych. Koncepcja beznarzędziowa umożliwia łatwą konserwację i beznarzędziową konwersję do standardowych osi i wolnych piast.
• BEZDĘTKOWE:
Wszystkie koła DT Swiss są przystosowane do zastosowania bezdętkowego. Profile obręczy DT Swiss są specjalnie zaprojektowane do użytku bezdętkowego. Profil obręczy ułatwia montaż odpowiedniej opony i zapewnia idealne dopasowanie. System bezdętkowy obręczy składa się z taśmy uszczelniającej DT Swiss tubeless ready oraz zaworu DT Swiss tubeless o długości zgodnej z obręczą. Używając opon przystosowanych do zastosowania bezdętkowego, należy użyć kompatybilnego środka uszczelniającego. Jednak możliwe jest również zastosowanie konwencjonalnej kombinacji opony i dętki.
• ŁOŻYSKA:
Nauczony wieloletnim doświadczeniem, DT Swiss stosuje wyłącznie trwałe łożyska maszynowe bez regulacji luzu łożyskowego. Piasty DT Swiss zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić optymalny luz łożysk osiowych i promieniowych, gdy są prawidłowo zamontowane. Właściwe napięcie wstępne łożysk w celu skompensowania siły docisku systemu mocowania koła jest podstawą bezluzowej piasty z minimalnym tarciem.
• PRO LOCK®:
DT Pro Lock® zapobiega poluzowaniu połączenia szprycha-nypel. W procesie Pro Lock® specjalny dwuskładnikowy klej jest wtryskiwany do gwintu nypla, co pozwala na niezwykle trwałe konstrukcje kół. Nakręcając nypel na szprychę, klej jest aktywowany, a następnie całkowicie twardnieje w ciągu kilku godzin. Ponowne centrowanie koła jest możliwe, jednak za każdym razem spowoduje to nieznaczny spadek przyczepności.
• PHR:
The PHR system (Pro Head Reinforcement) increases the load-bearing surface of the nipples on the rim and thus reduces localized stress. Load peaks are reduced, which allows DT Swiss to install lighter rims. The shape of the PHR washers also acts as a ball joint and automatically aligns the specific DT Squorx Pro Head ball nipples with the spoke, reducing the risk of spoke breakage or rim cracking.
• PHR:
System PHR (Pro Head Reinforcement) zwiększa powierzchnię nośną nypli na feldze, a tym samym zmniejsza miejscowe naprężenia. Szczyty obciążenia są zmniejszone, co pozwala DT Swiss na montaż lżejszych felg. Kształt podkładek PHR działa również jak przegub kulowy i automatycznie wyrównuje określone nyple kulowe DT Squorx Pro Head ze szprychą, zmniejszając ryzyko pęknięcia szprychy lub pęknięcia obręczy.
OPIS PRODUKTU
Długość montażowa: 148mm/12mm Boost
Piasta - model: 350
System bębenka: Ratchet System 36T
System montażu kasety: Sram XD
Felga - kolor: Czarny
Felga - kompatybilność: Tubeless Clincher
Felga - materiał: Aluminium
Szerokość wewnętrzna: 30 mm
Szerokość zewnętrzna: 35 mm
Mocowanie hamulca: Center lock
Nyple: DT Pro Lock Squorx aluminium
Preferowane zastosowanie: Cross Country
Rekomendowana max. waga rowerzysty z ekwipunkiem (kg): 120
Szprychy - kolor: Czarny
Szprychy - typ: DT competition Straightpull
Wentyl: Presta ø 6.5mm
Akcesoria w zestawie: Wentyl tubeless, Taśma tubeless 32mm, Center lock / IS (6-śrub) adapter
Waga: 965g
Producent: DT Swiss
Uwagi: Wysyłka produktów od kwoty zamówienia 400zł - kurierem Gratis !!
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Kolor | Nie |
---|---|
Producent | DT SWISS |
Długość | Nie |
Ilość biegów | Nie |
Ilość otworów | Nie |
Płeć | Nie |
Rocznik | Nie |
Rodzaj | Nie |
Szerokość | Nie |
Średnica | Nie |
Rozmiar ramy | Nie |
Rozmiar koła | Nie |
Rozmiar | Nie |
2,7 | Nie |
1,4 | Nie |
2017 | Nie |
1 1/4 | Nie |
2,5 | Nie |
1,35 | Nie |
22C | Nie |
1,9 | Nie |
2,35 | Nie |
2,25 | Nie |
23C | Nie |
42C | Nie |
25C | Nie |
2019 | Nie |
test | Nie |
2021 | Nie |
bosch | Nie |
spark2022carbon | Nie |
aspect | Nie |
2 | Nie |
34 | Nie |
1x12 | Nie |
1x11 | Nie |
2020 | Nie |
3,0 | Nie |
2018 | Nie |
1 1/8 | Nie |
40 | Nie |
41 | Nie |
42 | Nie |
39 | Nie |
37 | Nie |
2013 | Nie |
Uniwersalny | Nie |
38 | Nie |
43 | Nie |
44 | Nie |
9 | Nie |
10 | Nie |
2,2 | Nie |
XXXL | Nie |
XXL | Nie |
45 | Nie |
46 | Nie |
47 | Nie |
24 | Nie |
20 | Nie |
M | Nie |
S | Nie |
Męski | Nie |
L | Nie |
28 | Nie |
TAK | Nie |
26 | Nie |
XL | Nie |
Damski | Nie |
XS | Nie |
29 | Nie |
12 | Nie |
16 | Nie |
2014 | Nie |
2016 | Nie |
27,5 | Nie |
XXS | Nie |
2015 | Nie |
8 | Nie |
11 | Nie |
3x8 | Nie |
2,1 | Nie |
6 | Nie |
3x10 | Nie |
2 1/4 | Nie |
2x9 | Nie |
1,5 | Nie |
3x9 | Nie |
32 | Nie |
36 | Nie |
1 | Nie |
3x7 | Nie |
1 3/8 | Nie |
3 | Nie |
48 | Nie |
2x10 | Nie |
35C | Nie |
32C | Nie |
7 | Nie |
38C | Nie |
40C | Nie |
30C | Nie |
1,25 | Nie |
28C | Nie |
1,75 | Nie |
2,3 | Nie |
1,95 | Nie |
2,125 | Nie |
Cena | 1 899,00 zł |